Saturday, June 12, 2010

6・11・10 スケートリンク

きのうはたのしいです。
私はこうこういきました。こうこうはつまらないです。
うちにかえりました、それにアイスクリームがたべました。
私のともだちとスケートリンクにいきました。
私は私のともだちとチップとケーキがたべました。
ケーキとチップはおいしいです。
きょうはうちの私のボーイフレンドにいきます。
またね!

Yesterday was fun.
I went to high school. It was boring.
I came home, and ate some ice cream.
Me and my friend went to the skating rink.
My friend and I ate chips and cake.
The chips and cake were delicious.
Today I'm going to my boyfriend's house.
See ya!

No comments:

Post a Comment